Terminal General Aviation
Nowoczesny terminal przeznaczony jest dla pasażerów i załóg statków powietrznych użytkowanych dla innych celów niż regularny i czarterowy przewóz lotniczy. Z terminalu korzystają również użytkownicy helikopterów, samolotów sanitarnych i taksówek powietrznych.
Terminal General Aviation zlokalizowany jest w północnej części Lotniska Chopina w Warszawie przy ul. Komitetu Obrony Robotników 47, w odległości 10 km. od centrum miasta.
Plan dojazdu do Terminalu General Aviation
Terminal General Aviation zapewnia pasażerom i załogom:
- bardzo krótki czas odpraw,
- załatwianie formalności granicznych i celnych przez agentów obsługi naziemnej,
- wygodne wyposażenie pomieszczeń terminalowych,
- załogowy pokój wypoczynkowy i pokój odpraw przed lotem "self briefing”,
- codzienną krajową i zagraniczną prasę,
- stacjonarne stanowiska internetowe, Wi – Fi, iPady.
Dodatkowo, na życzenie klientów agenci obsługi naziemnej zapewniają zaopatrzenie pokładowe (catering), kwiaty, kolorową prasę, transport osób i bagażu poza terenem Portu lotniczego, rezerwację w hotelach, oraz realizują indywidualne zlecenia klienta.
Terminal jest otwarty codziennie w godz.: 06:00-23:00.
W godzinach otwarcia pomocy i informacji udziela personel agentów obsługi naziemnej:
131,40 Mhz | ga@welcome-as.pl | www.welcome-as.pl |
Telefon: +48 506 006 165 Fax: +48 222 433 927 Mobile: +48 222 430 432 |
131.475 MHz | polandops@excel-handling.com | www.excel-handling.com |
Telefon: +48 22 650 33 94 Fax: +48 22 650 33 95 |
131,925 Mhz | eaops@lsas.aero | www.lsas.aero |
Telefon: +48 22 650 43 09 Fax: +48 22 650 43 03 Mobile: +48 602 755 260 |