Zarówno pasażerowie przylatujący, jak i odlatujący mogą skorzystać z obsługi bagażowej świadczonej przez Lotnisko Chopina.

W przypadku pasażerów odlatujących usługa obejmuje:
 
  • odbiór bagażu z wyznaczonego środka transportu znajdującego się na parkingu (wielopoziomowym, dobowym lub autobusowym), z bezpośredniego podjazdu pod Terminal lub z podjazdu pod hotel Courtyard i przewiezienie go do stanowiska odprawy biletowo-bagażowej.


W przypadku pasażerów przylatujących usługa obejmuje:
 
  • odbiór bagażu z hali odbioru bagażu w Terminalu i przewiezienie go do wyznaczonego środka transportu znajdującego się na parkingu (wielopoziomowym, dobowym lub autobusowym), bezpośrednio na podjeździe pod Terminalem lub pod hotelem Courtyard.


Zgłaszanie:

Potrzebę obsługi bagażowej należy zgłaszać pocztą elektroniczną na adres bagaz@ppl.pl wraz z wypełnionym ZLECENIEM WYKONANIA USŁUGI BAGAŻOWEJ.

Prosimy o zamawianie usługi z wyprzedzeniem minimum na 24h przed.

Wykonanie usługi w dniu jej zgłoszenia jest możliwe, o ile na ten sam czas nie zaplanowano realizacji innych, wcześniejszych zgłoszeń.


Dodatkowe informacje w sprawie obsługi bagażowej można uzyskać telefonicznie pod nr +48 (22) 650 20 06:
  • Poniedziałek-Piątek 08:00 - 19:00
  • Weekendy i Święta 08:00 – 19:00

Obsługa obejmuje także bagaż ponadwymiarowy (zgodnie z cennikiem).


Rodzaj opłat Cena brutto
Każda sztuka bagażu 18 zł

(ale nie mniej niz 50 zł na jedno zlecenie)
Opłaty dodatkowe:

Bagaż nadwymiarowy powyżej 50kg (np. ciężka skrzynia, ciężki sprzęt sportowy) - opłata jednorazowa bez względu na liczbę takich bagaży

Opłata za gotowość operacyjną przy rezygnacji z zamówionej usługi (zgodnie z regulaminem)
100 zł
 
   
 

Zlecenie wykonania obsługi bagażowej

REGULAMIN ŚWIADCZENIA PŁATNEJ OBSŁUGI BAGAŻOWEJ