Lotnisko Chopina w Warszawie dołączyło do grona portów lotniczych, które oferują nowoczesną platformę komunikacji reklamowej, pozwalającą docierać do odbiorców za pomocą animowanego obrazu w rozdzielczości HD.
JCDecaux Airport Polska, operator reklamy na Lotnisku Chopina, zainstalował w warszawskim porcie nowoczesne reklamowe nośniki cyfrowe. Sieć składa się z 26 ekranów o przekątnej 80” oraz trzech wielkoformatowych „totemów” typu TV Wall. Nośniki cyfrowe pozwalają wyświetlać animacje oraz spoty filmowe w rozdzielczości HD, gwarantując reklamodawcom dotarcie do pasażerów odlatujących i przylatujących, jak również do pozostałych osób przebywających w strefie ogólnodostępnej Lotniska Chopina na poziomie odlotów.

- W jasno sprecyzowanej koncepcji rozwoju lotniska stawiamy na podniesienie jakości oferty. Nośniki cyfrowe zwiększają możliwości reklamodawców, pozwalając im efektywniej docierać do coraz szerszego grona pasażerów podróżujących przez Warszawę – komentuje Hubert Wojciechowski, dyrektor Biura Marketingu i PR Przedsiębiorstwa Państwowego „Porty Lotnicze”, zarządzającego Lotniskiem Chopina w Warszawie.

Reklamodawcy mogą wybrać dwie opcje wynajmu ekranów. Pierwsza gwarantuje dotarcie do pasażerów odlatujących oraz osób towarzyszących i przebywających w strefie ogólnodostępnej na poziomie odlotów (8 ekranów). Druga opcja, to sieć 18 ekranów zlokalizowanych w hali odbioru bagażu, obejmująca swoim zasięgiem wszystkich przylatujących pasażerów.


 

Powrót